måndag 30 september 2013

Saknaden blev för stor….

Det var egentligen inte meningen att vi skulle åka upp till Stockholm förrän Freja firar sin 1-års dag i slutet av oktober. Jag hade dessutom redan varit uppe i början av september och träffat vår lilla sessa.
Efter att ha samtalat med vår dotter, Johanna så planterade jag idén för min man och det krävdes ingen vidare övertalning.
Vi är jämnt pigga på att resa upp – saknaden är där jämnt. Det är en sådan lycka varje gång vi kan ta henne i vår famn och krama om henne även om det bara är för en helg – här har vi det bra!
Vi lekte hela lördags eftermiddagen, vi badade, vi busade, vi myste, vi läste böcker och skrattade mycket. Sen gjorde vi om allt på söndagen innan det var dags för oss att åka hem till Helsingborg igen.

DSC07217DSC07295DSC07231

DSC07236DSC07219DSC07244DSC07243DSC07251DSC07288DSC07274DSC07267DSC07241DSC07293

1 kommentar:

  1. Det festligaste med denna lilla söta Freja är att se det mycket bestämda uttrycket runt hennes mun. Hon kommer att ge Johanna en riktig match en vacker dag och envishet har hon säkert fått med sig 2 gånger om både från dig och Johanna - kanske John och Johnny oxå men jag tror inte de två sistnämnda kommer upp i er kapacitet. Spännande må jag säga! Underbara bilder Jeanette - igen.

    SvaraRadera