lördag 26 maj 2012

Mamma/Dotter tid <3

Det var lycka att få ner vår dotter på en liten minisemester här hemma i Södern. Att få lov att klappa  på lilla magen och prata och skratta  tillsammans. Vilken härlig känsla det är att få ta del av hennes tankar och funderingar inför framtiden. Att se henne mer och mer förbereda sig för att själv bli mamma.
Att det sen blev världens sommarväder med besök till playan med resultat fräknar och brunbrända ben gjorde det ännu bättre. Vi har shoppat, fikat, ätit på diverse restauranger, besökt Mölle hamn och strosat omkring och bara haft en massa kvalitets tid som mamma/dotter och John kunde också vara med stundvis. Tillsammans kunde vi sätta blommor på min mammas grav – Johannas mormor med anledningen av Mors dag.
Det känns så gott att kunna utrycka den kärlek som vi känner till varandra som en familj och jag känner mig djupt tacksam för de föräldrar som jag har, för den fantastiska mamma som jag hade som formade mig och för de barn, Carl, Johanna och Anton  som jag har kunnat se växa upp till mogna individer som i sin tur nu är vuxna med egna visioner och mål i sina liv. För mig har det varit en riktig mamma dröm som  gått i uppfyllelse.

DSC05180DSC05188DSC05206DSC05191DSC05201DSC05196DSC05217DSC05216DSC05195DSC05214

DSC05207

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar