fredag 29 oktober 2010

Min stora kärlek!

Imorgon firar jag tillsammans med min man John vår 24 bröllopsdag.
Vi åker iväg över helgen till staden där allt började – Göteborg .

Tänk att en snöboll, en nyårsafton vid tolvslaget kunde resultera i att vi idag är något fylligare tillsammans, mer levnadserfarna, har mer gråa hår, fler skrattrynkor, tre vuxna barn, 1 svärson och mer ansvar rikare.
Och vilken trygghet det ligger i att veta att min stora kärlek är den samme i all evighet.

John är - en som jag ser framemot att åldras med – en som jag älskar mest utav allt – pappan till mina barn – en som älskar mig trots alla mina sidor – en som jag kan skratta med – en som jag inte vill vara utan.

Grattis på bröllopsdagen – Jag älskar dig, John!

47DSC02318DSC00541

DSC0053868Maj 2007 02216DSC02537DSC02616

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar